skip to Main Content
Hulp nodig? Neem contact op via het contact formulier.

Hoe is dit bedrijf begonnen?

Ons bedrijf is eigenlijk gestart omdat er een grote vraag was naar vergaderruimtes in een klein tijdsbestek. Veel ondernemers hebben het erg druk en hebben niet altijd de tijd om bijvoorbeeld een vergaderruimte te zoeken. Door de grote vraag bedachten wij ons wij kunnen deze mensen helpen en zodoende is ons bedrijf gestart.

Wat onderscheid ons van anderen?

Door onze lange ervaring in de branche en afspraken met onze partners uit de vastgoedbranche kunnen wij binnen een kort tijdsbestek verschillende vergaderruimtes voor u regelen. Als u ons belt voor 13:00 uur zorgen wij dat u dezelfde dag nog een vergaderruimte beschikbaar krijgt. Daarbij kunnen wij natuurlijk ook zorgen voor heerlijke hapjes tijdens de vergadering. En heeft u na de vergadering een hotel of vervoer nodig? Ook dit kunnen wij voor u regelen!

0
Verschillende vervoersbedrijven die ons van dienst zijn!
0
Verschillende vastgoed bedrijven waarmee wij samen werken!
0
Jaar ervaring
0+
Tevreden klanten!